mandag den 6. februar 2012

DIY Aktivitetsstativ

Da Mille var en lille bitte Baby, lavede jeg dette aktivitetsstativ til hende - jeg synes ikke, at dem man kan købe rundt omkring, er særligt kønne, så en forvandlig skulle igang :)

Jeg købte IKEAS udgave af et aktivitetsstativ og shinede det op, så mor her, kunne holde ud at kigge på det :



Mille er nu alt for stor til at bruge sit - men har haft fornøjelsen af, at lave et i en drengeudgave, til Michelles lille Viktor:

I kan se mange flere billeder af drengeudgaven inde på Michelles Blog:

8 kommentarer:

  1. Jeg er så misundelig på dine kreative evner :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sødt sagt :)

      Jeg er også lykkelig over at have dem :)

      Slet
  2. Nu er jeg ny i den store verden af maling osv... Har holdt mig til alt det andet man ellers kan lave med hænderne ;-) Så jeg tænkte, hvad har du brugt til at male med?
    Det er bare for skønt, og er simpelthen nødt til selv at shine det knapt så kønne stativ fra IKEA op ;-)

    Christins

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har først slebet stativet meget let - derefter givet det 2 gange grunder og efterfølgende træogmetalmaling :)

      Og mange tak for de søde ord :)

      Slet
  3. Hold nu op du er god :) Du sælger vel ikke den du har haft til din datter, vel? :) Og laver du de smukke puder til sofaen på bestilling? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er allerede solgt - men hvis det er kan vi sagtens finde ud af noget :)

      Kan du evt smide mig en mail på: charmerende@hotmail.dk

      /Bianca

      Slet
  4. Jeg er selv igang med at lave sådanne et til min datter -selvfølgelig efter inspiration hos dig (set på ungmor.dk) Credit til din gode idé :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er lidt i tvivl om hvordan det helt præcist skal laves, vi har nemlig overtaget min nieces gamle men jeg synes det er lidt kedeligt og nu hvor vi ved at der er en lillesøster på vej så kunne jeg godt tænke mig at shine det lidt op.
    Er det muligt at du måske kan forklare lidt nærmere hvordan man skal bære sig ad?

    - Jeg var inde og kigge på Michelle's blog for at se drengeversionen og stødte samtidig på et tæppe med et V på, hvordan er det lavet?

    SvarSlet